Wednesday, March 02, 2011

Dari M N27 Merlimau : Ummi? ...

  1. Hebat! Hebat!... Memang hebat orang Melaka....
  2. Masih ingat dengan Rahim Thamby Chik? Rahim menjaja kes sodomi I seantero Malaysia. Rahim naik pentas turun pentas bersama side kick Ummi Hafilda...
  3. Dan...jeng jeng jeng.... malam ini dan malam ini saja and "for one night only".... Merlimau akan berlipur lara bersama Ummi "I am a virgin" Hafilda.
  4. Konon-kononya Ummi Hafilda akan membuat pendedahan "tell all" . Betul ke nie? Atau Ummi Hafilda akan "bare all"? Tsk tsk... kalau dier "bare all", ada ke yang nak tunggu dan lihat?
  5. Nampaknya UMNO/BN yang dikatakan selesa di Merlimau perlu menggunakan Ummi untuk terus mengeluarkan kenyataan yang tidak berasa dan tidak terbukti kebenarannya. Maka UMNO/BN nampakya masih lagi berputar sakan dengan aksi lakonan SRK.
  6. Kenapa Ummi? Kerana Ummi tidak mendapat tempat di negeri lain...dan hanya berjaya "menembusi" pasaran Melaka dalam usaha beliau "menjualkan" diri sebagai aset UMNO. Mana "geng" beliau iaitu Rahim Thamby Chik? Atau apakah Rahim Thamby Chik sudah "tidak berselera" dengan Ummi?
  7. Ummi? Kenapa tidak Ezam "6 kotak"? Nampak jelas sekali UMNO Melaka meletakkan taraf Ummi lebih tinggi dari Ezam "6 kotak" walaupun Ezam dimartabatkan sebagai si-nato ("no action, talk only").
  8. Apapun, saya pasti Merlimau lebih cerdik dari Ummi "I am a virgin". Merlimau harus pandai menilai... kalau UMNO membawa Ummi ke sana, yang pasti Ali "tak boleh bertanding" Rustam beranggapan pengundi Merlimau sebagai lembu-lembu yang dicucuk hidung!
  9. Ayuh... pecahkan belenggu itu dan pastikan kemenangan kepada PAS. PAS for all... sementara BN hanya untuk penyokong BN sahaja... anda bukan penyokong BN? Ali Rustam tidak akan menolong kamu kerana beliau sendiri telah bertitah "Saya hanya menolong penyokong BN sahaja"
  10. Tolong penyokong BN sahaja? Betul ke ni Ali?... Apakah anda lupa bagaimana Ali menempelak PPP ketika kongress PPP di Melaka dulu? Kalau Ali boleh menempelak PPP yang merupakan komponen parti BN, apa ntah lagi dengan kita rakyat marhaen?
  11. Rumusan? Jom... kita berubah.... Undilah PAS kerana UMNO/BN tidak mungkin berubah!

Till then...G'nite M'sia...wherever u are...

2 comments:

Anonymous said...

Oooi,
Kenna ingat oh....Kalau Ali Ketam menang, dia boleh jadi TPM ataupun PM.....Dia boleh challenge Najib ataupun Mooh ataupun anak Apanama
Bagus kalau Rahim Thambi Chik boleh datang, LGE boleh buat satu hal dengan kes rogol anak dara.
Gosh! still people supported BN....I takdak paham....Pening kepala

nightcaller said...

Looes74

As Neil Diamond's say it in his song..."money talks..."